سوالات متداول در ایران می


 

ایران می چیست؟

ایران می یک سامانه آنلاین درخواست خدمات در شهر شیراز است که در هر ساعت از شبانه روز می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

ایران می شامل چه خدماتی می شود؟

خدمات ایران می شامل خدمات نظافت، پرستاری و مراقبت، خدمات فنی و تکنسین، فروشگاه آنلاین، خدمات بیمه ای، گردشگری و رزرواسیون، نوبت دهی مراکز درمانی و تاکسی آنلاین می باشد.

ایا متخصص ایران می بدون هماهنگی با من در زمان مقررمراجعه می کند؟

خیر، تمامی متخصصان علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

درصورت بروز مشکل هزینه ای دریافت می شود؟

خیر، در صورتی که مشکلی که شما برای برطرف شدن آن با متخصصین خدمات ایران می تماس گرفته اید در کمتر از 72 ساعت دوباره ایجاد شود ایران می با توجه به گارانتی خدمات ارائه شده موظف است با اعزام مجدد متخصص و بدون دریافت هزینه این مشکل را به صورت کامل برطرف نماید

ایا نیازی هست که برای انجام شدن کار وسیله ای خریداری کنم؟

متخصص ایران می موظف به تأمین قطعات نیست، مگر اینکه شما بخواهید. قیمت قطعی نیز با توجه به فاکتور تهیه شده توسط متخصص تعیین میشود.

آیا در انتخاب کردن متخصص حق انتخاب دارم؟

بله. ایران می مناسب ترین متخصصان مربوط به خدمت مورد نظرتان رابه شما معرفی می کند ، انتخاب نهایی با شماست.

چگونه مطمئن باشم ایران می متخصصان مناسبی را به من معرفی می کند؟

ایران می میخواهد مشتریان، خدمات مورد نیازشان را با کیفیتی استاندارد و توسط متخصصانی خوشنام دریافت کنند؛ از این رو، همکاران خود را از میان صدها گزینه انتخاب کرده است و با نظارت بر فرایند ارایه خدمات و همچنین امتیازدهی مشتریان، همواره سطح کیفی متخصصان را بررسی خواهد کرد، به شما معرفی میکند، انتخاب نهایی با شماست.

چطور و در چه زمانی هزینه را پرداخت می کنم؟

شما میتوانید زمانی که کار به اتمام رسید و متخصص ایران می مشکل را برطرف نمود هزینه را به خود ایشان یا حساب شرکت واریز نمایید ، البته قابل ذکر است که اگر برای تعمیر دستگاه شما نیاز به قطعه ای با هزینه بالا باشد مقداری از هز ینه به عنوان بیعانه به صورت پیش پرداخت دریافت خواهد شد.

چگونه زمان یک خدمت را برنامه ریزی کنم؟

ایران می میخواهد مشتریان، وقت و برنامه هایشان را خود تنظیم کنند؛ از این رو، امکاناتی را فراهم آورده است تا مشتریان در هر ساعتی از شبانه روز با تلفن همراه و سایت ، خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهند و به آسانی این خدمات را از ایران می دریافت کنند. شما میتوانید در هنگام ثبت سفارش خود ، زمان و محل دلخواه خود را برای انجام خدمت انتخاب کنید.

اگر متخصص در زمان تعیین شده در محل خدمت حاضر نشد باید چه کنم؟

در صورت حاضرنشدن متخصص در زمان و محل تعیین شده، با پشتیبانی ایران می تماس حاصل فرمایید.

اگر اشتباهی رخ داد و یا من از کیفیت سرویس ناراضی بودم چه کاری انجام دهم؟

تمام متخصصان ایران می با دفت بالایی انتخاب شده اند و آموزش دیده اند. چنانچه بنا به هر دلیلی از کیفیت سرویس ناراضی بودید ، میتوانید از طر یق اپلیکیشن و یا سایت در بخش نظرات ، نارضایتی خود را اعلام نمایید و یا به صورت تلفنی با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما سعی میکنیم شکایات شما را در اسرع وقت پیگیری کنیم. جلب رضایت شما، مهم ترین وظیفه ی ماست.

چگونه زمان انجام خدمت را تغییر دهم؟

در صورت تمایل به تغییر زمان انجام خدمت که قبلا تعیین کرده اید، ابتدا درخواست خود را لغو کرده و سپس مجددا درخواست جدیدی در زمان موردنظر خود ثبت کنید.

چه اطمینانی برای حفظ حریم خصوصی به من داده می شود؟

تمامی متخصصان ایران می علاوه بر سال ها تجربه در زمینه برخورد با مشتریان و آموزش رعایت حفظ حریم شخصی دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی می باشند.